skip to Main Content
Sexy Tania Gone Wild

Sexy Tania Gone Wild

Via

Tanias photos wwwielol.org Live stream friendlypoker 22 Forum Thread forumserver.twoplustwo Tanias twitter twitter Song by Brad Sucks Making Me Nervous, instrumental bradsucks Check out yesterdays Athene clip youtube

Dieser Beitrag hat 236 Kommentare
  1. I like this video but I really like the "Theory of Everything" video. A real mind blower and I can’t wait to learn more. It strikes me as the true and real. Out world needs a refined understanding of everything so we can be better with time instead worse with time.

  2. A guy who gives millions of dollars to charity, literally all his precedes from all his streaming , which I must say is in the millions is a money hungry fag? Gtfo AtheneWins!

  3. A guy who gives millions of dollars to charity, literally all his precedes from all his streaming , which I must say is in the millions is a money hungry fag? Gtfo AtheneWins!

  4. nope you’re the idiot. the other guy is right, he donates millions and you sit here and say that he’s money hungry? are you mentally disabled or just a kid with half a brain?

  5. People say that Athene is lucky lol i dont think so, girls like this you want around for 15 minutes have them swallow your cum and leave, lets face it guys she is hot but she is a slut, almost like a prostitute, she shows her boobs on the net for view which is money. Who would date a prostitute and actually love her as a person?

  6. I would. Going to work is selling your body no matter where you go and what you do. You sell your brainpower, your musclepower or your looks. Models as well. If she is a great person, then I would love her.

  7. All we want is a free and open public discussion regarding the attempt to turn ALL White countries Brown.

    England is not Multicultural by choice. It was Forced on England, like it was Forced on all White countries and only White countries.

    No vote or discussion has ever allowed in any White country on whether White people want to be blended out of existence.

    Its GeNOcide. Anti-racism is a codeword for anti-White.

    National Culturists. org

  8. I agree that usually hot/slutty girls aren’t very smart(don’t know bout Tania) and apart from making out with them,discussing about anything will end up making you wanna kill yourself.I’ve been with such a girl once and apart from the “fun“ time all the other times i wanted to be somewhere else! It’s the same when you date girls 1-2 years younger(i am 17),i will have NOTHING to discuss with them and we will both get bored cause we don’t think alike,we just make out cause we are young i guess.

  9. its funny how so many people disliked, they think that by disliking the y get a chance with Tania or something xD But yeah my point is, she shows cleavage, gets payed. A legal prostitute. I can’t wait for the hate i will get on this. hahah lol

  10. I am just saying the facts as they are, this girl shows her boobs for money, its obvious, the way she enters the scene, the revealing shirt etc, do you really think that people would come and watch this for the surroundings? Or the clothes she is wearing? We should all admit that we came here for her body ,and as Dalton Stewart said “ I watched the video 10 times because i really like that shirt“ Which was sarcasm.

  11. wow where did he land her im actually curious to know if she was like some ugly duckling in high school then like senior year or something blew up into a hottie cuz that shit reallly happens and pple always wonder why this smoking hot girl is with this average dude

  12. These videos are good. I stumbled upon this coz my pal grew to be a lady-magnet – and he’s fat He went from zero to hero. He acted like it was standard for a little bit. He ultimately admitted it on Friday. Turns out he uses the Jake Ayres Master Attraction Formula. Google it if you want to learn about it… He is on a date today with a stunning girl… Lucky bastard!

  13. WTF! Guys, if you wanna see a real-life HOMEMADE NUDE VIDEOS,
    Just search >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> „Angela Gonzales Blog“
    It’s a blog of an Asian girl and believe me, you will not regret visiting
    it! I have downloaded her video and I almost came freehand while
    watching it. LMAO. just sharing.

  14. Okay. I’m pissed. My cousin sleeps on the floor above me. I’m annoyed because he over recent weeks became extraordinary at seducing the ladies. The guy found the Master Attraction site by Jake Ayres (Look in Google). Now I hear him bringing chicks back. He’s always having women back. I can’t help but hear it. It’s yucky. If only he had not discovered that site. My best companion just signed up and got a blowjob a week later. I am envious!

  15. Life sucks. My friend has begun seeing a ten basically because 60 days back he joined an internet site called Master Attraction (Google it if you desire to learn how.) I’m envious because I wish to fall madly in love as well. Why is it so hard? I’m gonna take a look at this Jake Ayres man’s material. Funny point is, my friend once had NO success with girls. How can you transform so quickly? His girl’s a fucking model!

  16. WTF! Guys, if you wanna see a real-life HOMEMADE NUDE VIDEOS,
    Just search >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> „Angela’s Confessions“
    It’s a blog of an Asian girl and believe me, you will not regret visiting
    it! I have downloaded her video and I almost came freehand while
    watching it. LMAO. just sharing.

  17. Shessssss not even that hot? Just because she has on a skirt (for a short time) and pushes up her boobs to the top of her shirt doesnt make her sexy at all. Shes good looking, not hot.

  18. My overweight uncle was able to make the most beautiful stripper I’ve ever seen fall for him as he used the Cupid Love System (Google it). I wish I was joyful for him but I want such a hot lady to fall in love with me. I am extremely jealous. Does that mean I’m a lousy human being?

  19. I’m displeased. My step-brother resides in the adjacent room and he recently became brilliant at getting a lot of women. He went to the Master Attraction web page (Google it) by Jake Ayres. Now I hear him bringing women back. He’s continuously pulling chicks back and I hear it. It’s disgusting and I wish he had not discovered that site. My friend is getting laid now too coz of that site. I’m green with envy!

  20. ☻/☻/☻/☻/︻╦╤─
    ▂▄▅ /▌ /▌ /▌ /▌ ██▅▃▂ World War lll has begun! Help Bob in the war
    I███████████████████] against Google+! Copy & Paste
    ◥⊙▲⊙▲⊙▲⊙▲⊙▲⊙▲⊙◤

Schreibe einen Kommentar

Deine E-Mail-Adresse wird nicht veröffentlicht. Erforderliche Felder sind mit * markiert.

Back To Top